V Mnichově proběhl další ročník největšího veletrhu fitness vybavení a sportu v Evropě. A my byli u toho! Pojďte si s námi zrekapitulovat, jak to na ISPO MUNICH probíhalo a říct si, co nás na veletrhu zaujalo.
ISPO MUNICH – o co vlastně jde?
ISPO Munich je největší sportovní veletrh v Evropě, kde na výstavní ploše o rozloze 180 000 m² rok co rok prezentuje své novinky 2 800 sportovních značek z 50 zemí. Veletrh navštěvuje okolo 78 000 odborníků ze 100 zemí a setkáte se zde také s prezentacemi a aktuálními novinkami hned 50 českých výrobců. Nejvíce návštěvníků pak přijíždí z Itálie, Rakouska, Švýcarska, Francie, Holandska, Česka, Ruska, Polska, Španělska, Švédska a USA.
Co nás na veletrhu zaujalo?
Výrobci, stejně jako každý rok, předvedli opravdu zajímavé novinky – například stylové posilovací stroje a trenažéry s originálním dřevěným designem, lavice s jednoručkami, která nezabere skoro žádné místo, nebo různé inovace ze světa bojových sportů.
Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli zúčastnit, bylo poznat nové výrobce, inspirovat se a hledat, o jaké značky bychom náš sortiment mohli v následujícím roce rozšířit, abychom mohli být zase o trochu lepší. Největší inspiraci jsme hledali v našich dvou velkých odvětvích – fitness a bojové sporty.
Fitness ale nebylo to jediné, co nás v Mnichově zaujalo. Na veletrhu samozřejmě nechyběly ani nějaké ty kuriozity – uhodnete, k čemu slouží brýle na čtvrtém obrázku?