Podzim je čas na nové výzvy! Vylepšete svou domácí posilovnu špičkovými fitness stroji a vybavením. Trénujte efektivněji a buďte připraveni na zimu. Potřebujete poradit s výběrem? Jsme tu pro vás!
Benefit icon Doprava ZDARMA nad 2000Kč Benefit icon MONTÁŽ U VÁS DOMA stroj dovezeme a smontujeme Benefit icon SERVIS U VÁS DOMA záruční i pozáruční Benefit icon PŘES 100 ZNAČEK V NABÍDCE více jak 40 000 ks skladem Benefit icon Odeslání v den
objednání do 15 h

Často Kladené Dotazy (FAQ)

V této sekci najdete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se našeho e-shopu, jako jsou informace o platbách, doručení, vrácení zboží a další. Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat!

 

1. Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit svou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, pokusíme se ji upravit nebo zrušit. Jakmile je objednávka odeslána, není možné ji změnit nebo zrušit.

Při kontaktování zákaznické podpory, si prosím připravte číslo objednávky, které naleznete v e-mailu.

Pokud chcete udělat změnu objednávky, která již byla odeslaná do přepravy, doporučujeme vytvořit objednávku novou a původní vrátit skrze odstoupení od smlouvy a zaslat nám jej na adresu e-shopu Kubelíkova 679/80, Liberec 8, PSČ 460 08.

 

2. Jak poznám, že mohu vyzvednout objednávku na prodejně?

Pro vyzvednutí objednávky na prodejně Vám přijde potvrzovací SMS. Z důvodu probíhajícího zásobování na zvolenou prodejnu nelze objednávku vydat před obdržením potvrzovací SMS zprávy!

 

3. Mohu si objednat balík do zahraničí?

Balík odesíláme i do Slovenské republiky, pro tuto možnost však prosím vytvořte objednávku na stránkách Fitham.SkDo jiných zemí balíky neodesíláme!

 

4. Jak dlouho trvá doručení?

Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy a místě určení. Standardní doručení obvykle trvá 1-3 pracovních dnů, v závislosti na zvolení způsobu dopravy. U zboží skladem, standardně objednávku zpracujeme do 24H. Zde naleznete detailní informace ohledně doručení. Nad 2000 Kč, máte dopravu po celé České republice ZDARMA!

Doručení s montáží trvá přibližně 10 pracovních dnů!

 

5. Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání, který bude obsahovat sledovací číslo a odkaz na stránku přepravce, kde můžete sledovat stav doručení.

Věděli jste, že u některých dopravců můžete zaplatit objednávku přímo v jejich aplikaci? Pokud si objednáte například balík na dobírku u PPL, a uvědomíte si, že nemáte hotovost nebo kartu, můžete využít platbu předem v aplikaci PPL. Tuto službu nabízí například i Zásilkovna.

 

6. Jak mohu vrátit produkt?

Máte-li zájem o vrácení produktu, stáhněte a vytisknete odstoupení od smlouvy, na našem webu a následně jej zašlete společně se zbožím na adresu e-shopu Kubelíkova 679/80, Liberec 8, PSČ 460 08. POZOR, Vrácení zboží, není možné na výdejní místa přepravních společností, zasílejte jej pouze na zmíněnou adresu. Při vrácení zboží, platí poštovné vždy zákazník!

UPOZORNĚNÍ: Před vrácením zboží se podívejte do tohoto přehledného rádce, jak odstranit závady produktů, bez nutnosti reklamace. Mnohdy je totiž zváldnete odstranit sami doma.

Zboží můžete vrátit s vytisknutým odstoupením od smlouvy i na našich prodejnách, ale pouze po předchozí domluvě s infolinkou.

Štítek pro vrácení zboží bohužel nenabízíme, balík zašlete tedy prosím standardním způsobem na zmíněnou adresu e-shopu.

 

7. Co mám dělat, když jsem obdržel(a) poškozený nebo nesprávný produkt?

Pokud jste obdržel(a) poškozený nebo nesprávný produkt, vyplňte prosím reklamační formulář a případně přiložte fotografie. Náš tým zákaznické podpory se postará o nápravu.

 

8. Jaké jsou náklady na dopravu?

Náklady na dopravu závisí na váze a rozměrech balíku, způsobu dopravy a destinaci. Přesné náklady na dopravu se zobrazí při dokončování objednávky. Zde naleznete detailní informace ohledně nákladů na dopravu. Přesměrování zásilky po odeslání, hradí kupující!

 

9. Jaké jsou možnosti platby?

Na našem e-shopu přijímáme platby prostřednictvím kreditních/debetních karet, bankovních převodů, při převzetí osobně platební kartou, hotově nebo na splátky s HOME CREDIT či ESSOX. Zde naleznete detailní informace ohledně plateb

Benefitní karty jako jsou Edenred, Sodexo, Benefity aj. nepřijímáme!

 

10. Nabízíte slevové nebo speciální nabídky?

Ano, čas od času nabízíme slevy a speciální nabídky. Sledujte naše stránky a sociální sítě na Facebooku či Instagramu, abyste nezmeškali žádné akce.

 

11. Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Naše zákaznická podpora je k dispozici prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Kontaktní údaje a provozní dobu najdete v sekci Kontakty na našich stránkách.

 

12. Mám problém s přihlášením do svého účtu. Co mám dělat?

Pokud máte problémy s přihlášením, zkuste nejprve obnovit heslo pomocí odkazu „Zapomenuté heslo“. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

 

Navštivte naše pobočky, naši specialisté Vám rádi poradí
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět