V návaznosti na výše uvedené bychom se rádi omluvili našim zákazníkům za zpožděné reakce ve vyřizování objednávek. Nastalá bezprecedentní situace po zavedení mimořádných opatření (zejména uzavření fintess center) vedla v předchozích týdnech k přetížení serverů a dočasným výpadkům rezervačního systému. To způsobilo, že část objednávek (především činek, závaží a kotoučů) jsme nuceni stornovat či jejich expedice potrvá více než-li týden. Zboží není na trhu dostupné a dochází ke zpoždění v zásobování celé ČR. Samozřejmě se budeme snažit pro Vás najít náhradní zboží, ale ne vždy to bude v našich silách. V případě částečného či úplného storna objednávky není aktuálně možné měnit složení produktů na jiné, než-li objednané. To by vedlo k dalšímu zdržení při zpracování čekajících zákazníků. Prosíme, aby jste v případě zájmu o náš sortiment znovu vybrali z aktuální nabídky produktů. Prostředky vracíme ihned bankovním převodem či přes platební bránu PAYU (technické zpracování PAYU činí cca 3-5 dní na připsání prostředků na kartu zpět).
Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci a prosíme Vás o pochopení a ohleduplnost v současném netradičním stavu, ve které se naše země nachází.
Prosíme zároveň aby jste věnovali pozornost aktuální skladové dostupnost zboží, u vyprodaných a nedostupných produktů nejsme schopni okamžitě reagovat na objednávku.
Více informací k provozu eshopu a výdejních míst naleznete Provoz eshopu a výdejních míst.
Děkujeme za pochopení.
Váš tým FITHAM.cz